wtorek, 17 stycznia 2012

Imaginaerum - nowy album NIGHTWISH!!!

Baaardzo dawno nie było ode mnie żadnych wiadomości. Przepraszam. Dziś, gdy weszłam na mojego bloga...
otwarłam usta ze zdziwienia a moje oczy były przez chwilę wielkości piłeczek do pingponga :D Liczba wyświetleń wzrosła, bardzo i to bardzo dziękuję wszystkim, którzy wpadają tutaj i czytają mojego bloga!
Wkrótce postaram się nieco "udoskonalić", może coś zmienić by blog stał się jeszcze ciekawszy. :)
(Kurcze, aż mi głupio, że tak olałam bloga).

Kochani, jak wiecie, Nightwish wydał nową płytę, która ukazała się 30 listopada 2011 roku w Finlandii, natomiast 2 grudnia w pozostałej części Europy.
Jest to album koncepcyjny opowiadający historię starego kompozytora na łożu śmierci, wspominającego swoją młodość. Album jest tworzony razem z filmem o tym samym tytule, reżyserowanym przez Stobe Harju, który wcześniej reżyserował także teledysk do piosenki The Islander.

Lista utworów wygląda następująco:
  1. Taikatalvi (muz.Tuomas Holopainen, sł.Holopainen) - 2:35
  2. Storytime (muz. Holopainen, sł. Holopainen) - 5:22
  3. Ghost River (muz. Holopainen, sł. Holopainen) - 5:28
  4. Slow, Love, Slow (muz. Holopainen, sł. Holopainen) - 5:50
  5. I Want My Tears Back (muz. Holopainen, sł. Holopainen) - 5:07
  6. Scaretale (muz. Holopainen, sł. Holopainen) - 7:32
  7. Arabesque (muz. Holopainen, sł. Holopainen) - 2:57
  8. Turn Loose The Mermaids (muz. Holopainen, sł. Holopainen) - 4:20
  9. Rest Calm (muz. Holopainen, sł. Holopainen) - 7:02
  10. The Crow, The Owl And The Dove (muz. Marco Hietala, sł. Hietala) - 4:10
  11. Last Ride Of The Day (muz. Holopainen, sł. Holopainen) - 4:32
  12. Song Of Myself (muz. Holopainen, sł. Holopainen) - 13:37
  13. Imaginaerum (muz. Holopainen, sł. Holopainen) - 6:18

9 listopada 2011 został wydany pierwszy singiel z płyty wraz z teledyskiem - Storytime.

2 komentarze:

  1. Co prawda płyty jeszcze nie mam, ale już uwielbiam piosenkę "Storytime"
    Cały czas mam w głowie "I am the voice of never-never land!"

    Świetny blog! :]

    OdpowiedzUsuń